Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem: dekorartpl@gmail.com, lub w formie pisemnej na adres firmy HALIAN DEKOR SP. Z O. O. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię i nazwisko
- adres
- adres e-mail Kupującego
- datę zawarcia zamówienia stanowiącej podstawę reklamacji
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
Formularz Reklamacji Towarów